2011. július 28., csütörtök

vagány FOFOLLE felső v.ruci eladó M/L - Jelenlegi ára: 500 Ft

vagány FOFOLLE felső v. ruci eladó.... Anyaga 97%poliester, 3%lastan, made in France. Hátul a nyakrésznél amit fotóztam is lehet hogy hiányzik valami kis pántszerű ami odafogja a két pántot, én csak odavarrtam, de igy is viselhető darab... felvéve jól mutat, sajnos nekem nagy lett a méret.
Méretezést nem látok benne, de M/L-re ajánlom.
Hátul a csillogos hátpántnál mérve a szélessége kb 38x2 cm, de ugye ez nyúlik és nekem kicsit bő volt. hossza a leghosszabb résznél mérve: kb 85 cm, de ugye ez oldalt rövidebb, derékrész kb 35x2 cm, de ez hátul gumis és jól nyúlik. sztem min. 80-as mellbőségnél mutat jól a ruci...


Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2011-07-30 21:07
. vagány FOFOLLE felső v.ruci eladó M/L - Jelenlegi ára: 500 Ft