2011. november 28., hétfő

Dunnes édes kis átmeneti kabát + pulóver S M - Jelenlegi ára: 2 999 Ft


3 vagy annál több termék vásárlásánálállom a postát!
Nagyon édes kis átmeneti kabát + pulóver. 3/4-es ujjhossz és kabáthossz. Szép, nagy gombokkal. Bélésanyaggal bélelt kabát.  Az ujján és a derekán övdísszel. A pulóver szürke, garbós nyaku, kasmír. Finom, puha, meleg viselet. Én is evvel hordtam. Szuper így együtt.   Nagyon vigyáztam rá,
tündéri darab!
                              
   
Beleírt méret: 12-es, szerintem S/M-re jó (a próbababa és Én is S/M vagyok),  de az általam adott méreteket is vedd figyelembe.
Vállszélesség:  37-39 cm
Mellbőség: 46 cm (x2)
Legalul a bősége:  55 cm (x2)
Ujja hossza:  40 cm
Kabát hossza:  55 cm
Csak ajánlottan postázok! (Utánvételként nem) Személyes átadást sajnos nem tudok megoldani, ennek tudatában licitálj! Köszönöm megértésedet.
Ha megnyerted a licitet kérlek, hogy 7 napon belül egyenlítsd ki a vételárat.
 



Jelenlegi ára: 2 999 Ft

Az aukció vége: 2011-12-05 08:44
. Dunnes édes kis átmeneti kabát + pulóver S M - Jelenlegi ára: 2 999 Ft