2011. szeptember 23., péntek

Canon 300D (DSLR)+ Sigma 18-55 - Jelenlegi ára: 45 000 Ft

Eladó a képen látható, megkímélt állapotú fényképezőgép.
Azoknak ajánlom akik valami komolyabb gépet szeretnének. Mindent tud amit a nagyok csak sokkal olcsóbban. Ajánlom mindenki figyelmébe mivel nagyon könnyű használni, és nagyon szép képek készíthetők vele.
Azoknak is akik most kezdik az ismerkedést ezzel a kategóriával.
Eladom mert tovább lépek egy másik kategóriába.
Tartozékai amit adok hozzá:
Eredeti doboza
1db Sigma Dc objektív - 18-50mm F3. 5-5. 6
1 db Akku töltő - CB-5L
Li-ion akku - 1db Canon 7. 4V 1100mAh
2db CF memória kártya - Sandisk UltraII. 1. 0 GB
- Xtra 512MB
Nyakpánt
Telepítő Cd
Német nyelvű használati utasítás + Letöltve a MAGYAR
(kint vettem a gépet amikor kint dolgoztam.
Én letöltöttem a magyar nyelvűt, azt is odaadom a memória kártyára másolva. )
A költözéskor elveszett a szemkagyló gumiborítása, megpróbálom pótolni.
Eladó még KÜLÖN!!!!
Portrémarkolat - Battery Grip BG-E1 (2db  aksival)
Az Európai Únió országaira vonatkozóan 2004. 01. 01-én életbe lépett új, a magán adás-vételi jogokat szabályozó törvény értelmében: az összes aukcióra bocsátott termék és/vagy áru adásvétele során az eladót nem terheli semmiféle garancia , felelősség , vagy visszavételi kötelezettség a vevőjével szemben. a vevő ezt vásárlásával elismeri és tudomásul veszi.



Jelenlegi ára: 45 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-19 06:43
. Canon 300D (DSLR)+ Sigma 18-55 - Jelenlegi ára: 45 000 Ft